9.00 - utvilad!

Helt sjukt vad trött jag var igår. Kom hem från dagstrippen med mamma till Köpenhamn runt 20.30. Åt ett kvällsmål vid 21-tiden och kollade på lite Scrubs för min hjärna orkade inte med något svårsmält. När klockan passerat 22 så var jag knappt vid medvetande. Fattar inte hur det kom sig. Vi åkte ju inte förrän efter lunch och även om vi gick mycket så satt vi ju ner en hel del också och drack kaffe och öl. Märkligt. Fast det är var ju samtidigt gött eftersom jag vaknade klockan 9 idag och efter att ha fått min Internet-fix så kommer jag inom en kort stund påbörja tänkande och skrivandet kring mina intervjufrågor till c-uppsatsen. I eftermiddag kommer de vara färdiga och inmailade vilket innebär att jag har hela lördagen och söndagen till att lata mig. Fantastiskt.

Nu ska jag dock ta mig en tallrik fil och flingor och sen get started... Kanske en kopp kaffe vore på sin plats också. Att ha varit vaken i snart 2h utan att ha tillfört koffein får verkligen humöret att svikta.. vilket en syster nyss fick erfara.. att ringa och be om ursäkt vore nog också på sin plats.

image88image87
Solsken, öl och Nyhavn - vilken praktfredag!!


Läs mer om
, , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: sjuksyrran

Va härligt det ser ut med Köpenhamn! Längtar verkligen att åka över. Så mycket trevligare än här i Malmö tycker jag, eller vad säger du? Ha en fin kaffe-lördag!

Postat av: sjuksyrran

:) Härligt att du också målar. Vad målar du med? Önskar dig en fin helg också!

2008-04-05 @ 15:21:02
URL: http://miljonresan.blogg.se

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback