Balkongsommar

Jag och Quidy tillbringade hela eftermiddagen på balkongen. Det var rena sommarvärmen där. Mer än 2 timmar senare känner jag mig lite varm i hyn. Kinderna är sådär friskt röda. Sola är gött. Speciellt i aprilmånad! ♥

image112image113

Nu dricks det en liten sommardrink. Gin, svartvinvärsjuice, tonic, färsk lime och is. Mumsig. Vet inte vad som händer ikväll. Klubb Uniform spelar i Vinylbaren på KB. Quidy o Co ska på spelningen där men inte stannar efteråt och jag hittar inte Maria i någon av Malmös vrår. I och med var skolpraktik så försvinner hon från jordens yta några veckor. Spelar mig ingen jätte roll om jag inte kommer till KB. Diggar inte stället längre men det hade varit kul och få se töserna DJ:a. Har ju missat varenda gång förutom på deras egen nyårsfest. Oh well... maybe next time.

Nu ska jag tvätta ur hårfärgen. Det ska bli svart-lila men ser mer jätte rött ut.. dammit..


Läs mer om
, , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback