Friday Fun (I'm f*cking Matt Damon)!

Ok har inte tid att blogga idag för jag har precis käkat frulle och om en stund kommer Stooie hem från jobb och vi ska till Chester för lunch och lite sightseeing... Men jag måste dela med mig av följande som Stooie berättade om igår. Hysteriskt roligt! Enjoy! :)






Läs mer om
, , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Anonym

Svara gärna på dagens fråga om spöken, ;)

2008-04-18 @ 13:06:04
Postat av: M!

Det hade jag gärna gjort om det funnits en länk att följa... ;)

2008-04-18 @ 13:37:55
Postat av: Sister

Hoppas du får det trevligt i Chester!
Love you.

2008-04-18 @ 13:54:09

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback