Reinventing Me!

Japp bloggen har ändrat utseende en aning och bytt namn. Jag gick i mina funderingar och tänkte att även om PixieKatten varit mitt internet-alias en mycket lång tid så är det kanske inte ett kanonbra namn på min blogg.. Man vill ju inte att folk vid första anblick ska tro att bloggen handlar om rollspel och katter... Och eftersom ämnet ofta är tiden i Edinburgh vs Japan vs allt jag har på hjärnan just för tillfället så kan jag bara önska Pixiekatten-namnet godnatt och hälsa er välkomna till 'När Buddha käkar Haggis!' ;))

Ha en god dag! Nu ska jag ut i solen!


Mer om
, , , ,


Kommentarer/Comments
Postat av: Christian

Det tycker jag också är coolt! :)

Båda namnen är ba, men ditt nya namn är klockren! :D


Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback