Seglivad

Måndag och jag är ganska tom i huvudet. Sov jäkligt oroligt. Drömde en massa. Vaknade och kände mig inte det minsta utvilad. Mailade precis in intervjufrågorna (igen). Ska snart posta Tradera-grejor. Gå ner på stan och tjaffsa på Kicks eftersom mitt hår inte ens blev mörkbrunt av den svart/lila hårfärgen - det blev ingenting förutom att mina rötter fick en svag morotsnyans.. de bleknade alltså.. what the f*ck??? Men håret är iallafall nyklippt för syrran gick igång rejält med saxen igår och frisyren är i vart fall snygg även om färgen suger.

Svag stresskänsla i magen. Så mycket som ska hinnas med. Men jag längtar tills onsdag då jag sitter på tåget mot Stockholm. Kanske inte den smidigaste resvägen att flyga från Skavsta istället för Kastrup men å andra sidan blev tåg och flygbiljetter tur och retur bara 300spänn.. så jag klagar inte. Och jag gillar ju tågåkeri. Vad är erat favorit transportmedel..? Tåg, buss, bil, flyg, cykel.. fötterna? ;)

Tajm att få saker gjorda.

Fast jag är så trött i kropp och själ. Vaknade nog på helt fel sida idag. Men jag piggnar nog till. Har ju inte heller fått i mig mitt koffein ännu. Kan vara en anledning till segheten... oh well... time to go..

Ha de gott idag! ♥

image125
©M.P (jag!) Tågstationen i Kyoto - 2006 - Bara metall och glas!

image124
©M.P (jag!) Malmö Centralstation - 2008.. lite skillnad på stilar!


Läs mer om , , , , , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Andie

Tackar för kommentaren, och visst den filmen är lite orginell om inget annat. Vet inte jag gillar min bloggtitel, kanske för att jag ägnar mycket tid till båda lasterna. ;-)
Såg att du undrade vilket sorts transportmedel man gillar. Jag skulle säga buss och bil. Har dock inget körkort så att åka bil blir det ju i mitt fall.
Hoppas du får en bra dag!

Postat av: Sister

Ja du vet nog hur jag tar mig fram... haha! Men det ska bli ordning på det... Nu när det blir varmare, så ska benen få jobba. Det blir att traska med el utan klackar;) Promise!

2008-04-14 @ 14:25:02

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback