Me heart Ryan!

Resan är bokad!!!
Helgalna flypriser med Ryan Air. Tur och retur Skavsta och Liverpool - 78kr, inkl flygskatter!! Plus det läggs tåg mellan Malmö och Nyköping - 212kr t o r. Så jag kommer resa för sammanlagt 290kr till England. Det tycker man om! Och där borta fixar Stooie billiga tågbiljetter till mig. Liverpool till Edinburgh - 10pund. Plus att han hämtar mig på plats i Liverpool med sin bil när jag kommer. Så himla fin människa!!
Och jag som låg och räknade och räknade inatt om jag skulle kunna unna mig denna tripp utöver Kina. Och det kan jag! Tjohooo! Fan va fint det ska bli. 16e april drar jag och kommer tillbaka till Valborg. Tar med lappisen och sitter där borta och skriver min c-uppsats. Ingen sol idag men jag är glad ändå!

Time to post Tradera thingies. Märkligt hur folk kan bjuda på saker där det uttryckligen står att jag vill ha betalt inom 3dagar för jag vill ha en snabb affär och sen är dem lide stora i korken och säger att de inte kan betala förrän om 2,5 vecka (idag) och sen avslutar de samma mail med ett kram som om vi vore några jävla kompisar. Menmen, jag orkar inte få minus för en sån bagatell som att lägga ut en auktion igen fastän budaren betett sig fel. Så jag väntade snällt. Och betalningen kom idag. Tur det annars skulle jag nog personligen åkt till Luleå och tryckt ner frimärkena som tanten bjöd på i halsen på henne! Såna människor stör mig något grymt!

Men men.. inte hänga läpp.. bara att höja volymen på Taper Jean Girl och le och va glad och hoppa raka vägen ut i det fria så jag får någonting gjort idag utanför lägenheten!
A-ha!! ;))


Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Sanslöst billigt! Kul att resa när man kan resa... gratis, haha!:))
Puss

2008-02-19 @ 18:35:27

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback