Nonsense at twentytwo hundred

Klipp mig själv igen. Nu väntar bara färgningen.. sen är jag back in business! Redo att göra Köpenhamn osäkert i helgen... Haft en toppendag och verkligen kommit på fötter igen efter förra veckans nedgång. Trevlig fika med Liza och sen väntade fina fisken tillagad av Emma. Insåg att jag äter fetaost alltför sällan.

Ännu lyckligare (om möjligt) över kapen jag gjorde på eBay. Tjänade ca 160pund (2100kr) på 2st Bench hoodies som jag haft ögonen på alltför länge men varit på tok för snål för att betala fullt pris... Betalade 10pund styck för dem.. galet billigt för bästa märket nånsin!!

image14

En kall Tuborg och
Robert Johnson & the Punchdrunks - what a Monday night!!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Skitsnygga tröjor! Du är en jävel på att göra klipp:D

2008-02-04 @ 22:35:58

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback