Vårkänsligt! (Aha!!)

Idag var en dag då det var gött att vara jag. Inte för att nått speciellt hände utan för att jag hade den där varma goa magkänslan som man får ibland när saker bara känns rätt. Gick ut i Pildammsparken på långrunda och jag hade ingen jacka utan hoodie och halsduk och jag frös inte alls. Lyssnade på Kings of Leons "Aha Shake Heartbreak" och den gör mig så himla glad och mysigt vårkänslig. Tror det var mer än jag som kände sig sådär vårglada för människor jag gick förbi log och hälsade men eftersom jag hade min MP3-manick så nickade jag bara glatt tillbaka - på tok för rädd för att vråla ut ett hej om jag öppnade munnen.

Och imorgon ska jag boka flyg. Allt är fixat med Stooie. Gaby kunde nog men om inte så tar jag ett par dar ensam i London - det funkar det med. Och Eddan ser jag fram emot. Efter att Electric 6 spelningen gick i stöpet så har the man gjort klart att vi ändå måste ses över en kaffe och en drink som vi bestämt.. och det känns ju fint.

Japp .. 2008 kommer bli ett bra år. Sade det innan nyår och den känslan sitter i. (Ta i trä!!)





Läs mer om
, , , ,


Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback