Willys frysdisk - Pixiekatten: 1 - 0

Frysdiskarna på Willys attackerar kunderna. Helt sant. Mitt ben kommer nog få gipsas och amputeras och sys. Låret är blått och svullet -  I kid you not. Ett het tips till de som bygger ihop saker på Willys, frysdiskarnas hörnor ska nog sitta diskarna och inte stå en halvmeter bort - osynligt grå - i lagom höjd med mitt arma ben. Jag visste inte om jag skulle skrika eller gråta eller slå en stackars anställd i huvet med en påse frusna majskolvar. Så istället körde jag på Toadie med vagnen ett par gånger.. på skoj.. och på lite mycket allvar.. För det gjorde så sjukt ont när jag gick in i den där grejen och då blir jag lite slagskämpig av mig.

Det gör fortfarande helt otroligt ont. Ska minsann skriva till Herr Willy - Queen of Complaints strikes again! Fast jag har nog aldrig haft så mycket anledning att klaga som denna gången. Hellre hundra timmar som en frusen snögubbe i väntan på SJ som aldrig kommer än det här. Hade jag varit amerikan hade jag varit sjukt rik samt fått en livstidsförbrukning av cheesecake och flotyrringar.. Rik och tjock hade jag blivit. Om jag bott i USA. Det är dagens sanning.



Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Shit!! Stackars dig:( Hjälper det inte om Toadie blåser? ;)
Är nervös för mötet med FK imorgon bitti... Men det ska nog gå!
Puss!

2008-02-05 @ 23:52:33

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback