Plask - Splash (LinsBuS)

Denna sommaren var jag i Kina och så fort jag läste att temat för denna veckan var PLASK så kom jag att tänka på dagen då vi besteg Gula Berget. Regnet öste ner. Och att säga att vi var plaskblöta är en underdrift. Vi var genomdränkta från topp till tå - ända in till benmärgen. Så här är mina bidrag till plask-temat. (Läs mer om dagen på Gula Berget HÄR!)

Todays theme of the swedish photo site 'LinsBuS' is SPLASH. Right away I came to think of the day when me and my two friends climbed Yellow Mountain in China. The rain came splashing down and we were soaked from head to toe... So these are my entries for todays splashing theme! (More pics can be found here - however it is written all in Swedish since I had one of my lazy days..).







För fler plaskiga bilder - besök 


Tags: , , , , , , , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: LottaM

Härliga foton på PLASK men detta är inte i Sverige eller?

Ha en fin dag - Kram

Postat av: Pippi

Gillade den andra bilden för ni ser så glada ut trots att det ser ut att ösregna

2008-07-28 @ 22:27:43
URL: http://pippibears.se
Postat av: Tink *~*~*

These are wonderful - it's an accidental waterfall!



Good to hear that you are so happy; may it ever be so.



:D



Tink ~~

<a href="http://MyMobileAdventures.blogspot.com">My Mobile Adventures
~~</a>

2008-08-01 @ 12:36:02
URL: http://MyMobileAdventures.blogspot.com
Postat av: Mamma

”Här snålas det inte med vatten” – Å NEJ.

Är det kanske gudarnas vrede?

Vad vet jag, men blött blir man.

/M

2008-08-01 @ 19:42:12

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback