Bacon!

För svensk inlägg - skrolla ↓

Geez, me is knackered. Had a movie-marathon with my flatmate but only the first movie was any good.. the sequel, no 3 & no 4 was .. well.. absolute shite would be an understatement! We watched the early 90s classic Tremors with my childhood crush Kevin Bacon. Such a good film.. haha.. but I cannot even find words to describe the other ones.. Let's just say we didnt finish any of them...

Spent all day with my travelbuddy .. getting things sorted for the weekend's departure to China.. Later on, around 7.30pm, me the flatmate went to 'Bo01' for a dip in the sea.. water was freezing but it was kinda nice to get cooled off.. today was rather bloody hot..

Now me is off to bed. Sweet dreams to all! ♥



Ack ack ack så trött jag är. Precis avslutat ett filmmaraton - den gamla godingen 'Hotet från underjorden' med min gamla barndoms-favvis Kevin Bacon. Fan vad jag tyckte han va en goding en gång i tiden. FIck lite nostalgi. Tror jag måste se footloose snart! ;) Dock var uppföljaren till 'Hotet...' sanslöst dålig. Trean och fyran.. tja.. rent skräp vore en grov underdrift. Vi klarade inte se färdigt någon av dem. Och det är inte ofta det händer. Jag kan oftast stå ut genom det mesta - men här var måttet rågat. Tvåan va iallafall så B att den blev rolig.. urgammal teknik a la Commodore 64 som ska verka lide high tech.. sånt är underhållande.. Men de andra 2.. oj oj oj.. pinsamt är ordet!

Hela förmiddagen och eftermiddagen tillbringade jag med min reskamrat. Vi sprang runt stan för att fixa saker inför avresa på lördag. Och när hon skulle käka middag med sin mamma så gick jag hem men bara för att bli utdragen igen av min kombo som ville ner till Bo01 för att bada. Så vi plockade upp några folköl på vägen och cyklade sen ner till havet. Det var askallt men väldigt avkylande efter en så het dag.

Nu ska jag nanna. Så trött! Sov sött! ♥


Oh yeah - hat wearing Bacon in the 90s! ;o)
Pic source: www.scifimoviepage.com/images/tremors


Tags:
, , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback