Whoop-dee-doo (väntan är över)

Pass inkl. Kina-visum ligger nu i tryggt förvar i min byrålåda och inväntar Skottlandsresan som jag var så orolig att missa ifall passet inte hann tillbaka till mig i tid från kinesiska ambassaden. Men nu är väntan över och med den en nojja mindre.. Gött som fan är också att jag nyss kollade Forex hemsida och pundet ligger mycket lägre än vad jag räknade med i min budget.. vilket innebär more spending money for me!!

Inga våfflor har det dock blivit på denna våffeldag men har man inget järn så måste man ju ut på stan och leta och det hade jag inte tid med en dag som denna. Får väl bjuda in mig hos Emma och Liza snart igen på ny våffelfest ;))

Nu är det dags att ta tag i skolarbetet med hårdhandskarna. Fältuppdraget skriver sig inte på egen hand.


Läs mer om
, , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Det var snabbt!!!!! Härligt att visumet nu ligger i tryggt förvar hos daj och väntar:D
Nu ska jag iväg och hrm.. handla.
Puss

2008-03-25 @ 18:23:04

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback