Avsked vid Bord 10

Vaknade nu på eftermiddagen efter ca 12 timmars sömn... känner mig fortfarande aningen matt men ska snart ut och handla mat - mmm... turkisk afton bara för mig och min TV ikväll. Vill inte och ska inte träffa en själ. Alldeles för trött i skallen för att ens överväga att vara social idag.

Lade upp de sista bilderna från Edinburgh på datorn - min avskedskväll vid bord 10 på Ecco Vino. Det var en väldigt kul kväll. Jag hade inte planerat att det skulle bli några festligheter alls eftersom jag skulle upp tidigt dagen därpå men folk dök upp helt oväntat och vi stannade på stället till långt efter stängning. Fint att vännerna vill festa av en fastän vi ses snart igen. Bokade förresten min biljett tillbaka igår kväll innan jag somnade. Den 28e juli sticker jag dit för att jobba. En hel månad i Eddan. Bliss indeed! ♥




Alla bilder: ©M.P

De 3 sista bilderna är dock tagna på Empires, den turkiska restaurangen som ägs av Peters vän Osman. Vi var där dagen innan min sista festkväll och efter att jag och Peter ätit så uppträdde han och hans 'Sound of Flamenco' där för en födelsedagsfest som hölls på stället. De var sjukt bra. Kanske är inte musiken direkt min grej men tjejernas dans var väldigt imponerande. Tänk att kunna röra sig så!


Läs mer om , , , , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback