Fotosajten (1) - Prickigt



Mitt första bidrag nånsin till Fotosajten - månadens tema är 'prickigt'. Min bild är tagen i Kyoto på våren 2006, i trädgården kring den Gyllene Paviljongen.




Rösta på mig
Tags: , , , , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Kicki

Åååh vad vackert!

Jag ska åka till Japan nu till hösten så hoppas på mycket fina bilder då :) Tyvärr blommar det ju inte i oktober, men man får väl kanske resa fler gånger :P

Postat av: Jessica

Vacker bild - måste finnas så mycket tacksamma motiv där! :)



Pssst...Tänk på till nästa gång att bidraget ska vara fotat i aktuell månad;)

2008-05-19 @ 09:16:53
URL: http://www.yrlabus.se

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback