Överdos på fisk och promenader

Mycket ris och rå fisk i magen. Sushi 2 gånger på en dag gör en nannig så jag ska snart gå till sängs. Tror i och för sig att allt gående kan spela roll också. Från Pildammarna till Caroli till Kronprinsen till Pildammarna till Möllan och sist tillbaka hem till Pildammarna igen... Imorgon blir det nog inte mindre jobb för de arma fötterna. Heldag i Köpenhamn med mamman och systern. Vi flyttade på det eftersom det fina vädret inte ser ut att hålla i sig över helgen. På lördag ska jag nog bara slappa. Blir kanske en kaffe med en jag inte träffat på urlänge men hängde massor med under gymnasietiden.. Japp Facebook kan ha sina fördelar.. På söndag ska jag nog också slappa.. ta en tur till en marknad på Cafe Barbro på Möllan och inhandla en kylskåpsmagnet kanske.. man kan aldrig ha för många magnetisar. Speciellt inte roliga sådana...

Nu ska jag dock vagga in till sovrummet och dra täcket över skallen. Shit vad trött jag är. Världens skönaste känsla för en som tillbringat större delen av livet med att gå och lägga sig på tok för sent för att man av någon märklig anledning aldrig verkar kunna somna eller ens vara aningen sömnig...

Och som på beställning spelas en riktig 'sova'-låt.. The Laughter med The Mary Onettes... försökte hitta den på youtube eftersom jag alltid brukar dela med mig av min urbra musiksmak.. men ingen lycka denna gång och jag är för trött för att bry mig.. Köp skivan! Den är bra!


Läs mer om
, , , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback