Tillbaka till Det Blå Huset

Fick mail från Layla idag. Sommarjobb är fixat. Ska jobba under Edinburgh Fringe på mitt gamla jobb. Fan va roligt!! Är så sjukt glad och uppspelt nu. Kommer knappt va i Malmö alls denna sommaren. Plötsligt känns det en aning ledsamt.. haha.. eller kanske inte.. me is gonna make a load of cash.. whoopeeee... Sista stenen föll från mina axlar. Ekonomin under sommaren har varit lite betungande. Nu är jag så relaxad att om jag blir mer lugn så är jag mer geléklump än människa. Och på onsdag ska jag måla med en nygammal kamrat som jag återfann härom dagen på facebook. En mycket begåvad ung man - Visit Ushiri! Man må kunna säga mycket illa om facebook men den kan ha sina fördelar såvida man använder det på rätt sätt och inte låter ens kompislista förvandlas eller rättare sagt reduceras till endast en bunte namn på folk man "känner" utan att man egentligen bryr sig om dem ett skvatt! 2008 är året då jag (bland många andra saker) återupptar kontakten med folk öga mot öga. Kan erkänna att internet och min dator trollbundit mig en längre tid. Vill inte ha det så mer.

Ser att min granne sitter på balkongen och solar. Ska följa detta utomordentliga exempel. Sol och en god bok.

image94
Läser just nu 'Hey Nostradamus!' - Köp den här!


Läs mer om , , , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback