God Natt från Eddan!

(Sorry all non-swedes who won't be able to understand this entry.. you're not missing out on any major events.. it is just some late evening ramblings from a very tired blogger.. Mostly to update my mum and sister in Sweden that I'm still alive and kickin over in Edinburgh.. although I wish you a very good night too.. Im off to bed.. Nitey nite!)

Det är min lediga dag. Är trött och ska snart till sängs. Satt kvar efter jobb igår tillsammans med 2 kollegor / nya vänner.. det blev nog en 3 glas vin och plötsligt var klockan 04.20. Men det var trevligt. Har ju mest jobbat (yay, massa pengar blir det) och ju inte hunnit gå ut alls knappt. Plus att vi fick rekord-dricksen nånsin på E.V. och det var man ju tvungen att fira. The New Dream Team... Idag unnande jag mig en rejäl shoppingrunda. £85 fattigare men med en ny garderob (I love supersales) så hoppade jag på bussen hemåt och lagade pastamiddag åt mig och Peter. Sen blev det bio. Årets sämsta film - Mumien 3... suck... tänker inte ens slösa min tid på vidare kommentar åt sånt skräp. Såg trailern dock till HellBoy 2 och den kommer nog klå det mesta jag sett hittills. Håret på mina armar reste sig fan när jag såg snutten. Yup, den kommer bli cool.

Regnet öser ner i Eddan. Sommaren är lätt slut här borta och höstkylan har intagit staden. Helt sjukt.

Tror jag börjar få ont i halsen. Eller så är det i kölvattnet av lite för mycket Golden Virginia igår på jobb..

Och så när jag trodde att nu kan dem fanimej inte bli bättre då hörde jag den här:




Tags:
, , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Det är häligt att du tjänar pengar:D Du åkte ju dit för anledning. Kul med nya kläder!



Här börjar det också bli höst, för trist :(



Love you.

2008-08-13 @ 01:49:41

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback