Reducerad till rosa

Innan jag slår mig till ro för kvällen så vill jag avsluta veckan med lite ros och ris. Eller om jag ska välja ord som är lite mer 'jag' så kan vi kalla det veckans Hitlist alternativt Shitlist.

The HitList (inte i någon speciell ordning)
  • Personer som bryr sig om hur det är med en fast utan att krusa och försöka släpa ut en för att få en och må bättre. Utan helt enkelt respekterar att man är inne i en svacka och behöver lite me-time. Puss på er - jag tror ni vet precis vem ni är!
  • LastFM - älskar att upptäcka nya band och låtar utan att behöva anstränga mig alls. Det är bara att lyssna på det jag gillar och få rekommendationer genom att klicka på den lilla ikonen i aktivitetsfältet.
  • Tradera. Den enas skräp är den andres lycka. Intjänat denna veckan - ca 2300. Not bad. Säljer ju iofs Toadies grejor - men tar 10% för jobbet.. haha. Business-woman aye!
The ShitList (inte heller i någon speciell ordning)
Och med det önskar jag eder alla en mycket god kväll. Nu ska jag umgås med min roomie som äntligen masat sig hem från en veckas kurser i Dalarna. But before I leave - en gammal goding som jag studsade omkring till imorse när jag vaknade och mådde fan så mycket bättre än jag gjort på ett tag. Enjoy!





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback