In i stormens öga (a k a there's something not right with batmans face)!

Lugn i kroppen.. lugn i själen.. Uppsats nästan klar. Skriver diskussionen imorgon. Har fixat alla andra kapitel hela dan och känner mig grymt nöjd hittills. VG-varning.. definitivt.. Skrivning så de ryker imorgon mellan 8.00- 21.00. Då är det Gaby-hämtar-dags!! En riktigt härlig nonsen-helg väntar. Och med nonsen menar jag att det finns inga 'måsten' .. inga 'borden' .. bara precis vad vi känner för. Ska bli urskönt efter att suttit instängde mellan dessa 4 väggar så länge nu... frihet.. tack och lov..

Måndag: UPPSATS-PANIK: sista dan innan den ska mailas in.. då kommer jag sitta och hitta alla fel som egentligen inte är fel utan jag är bara galet kritiskt..

Tis - Fre-förmiddag: mala sönder någon annan stackares uppsats.. dela den i sina minsta beståndsdelar för att göra världens bästa opponentskap.. vill ha mitt jäkla VG ju..

Helg igen: SLAPPA.. leka med systeryster.. kanske kolla The Eye och nya Halloween.. vad vet jag.. slutar säkert med ett besök på Swing Inn fastän jag inte har råd..

Mån 2/6 +Tis 3/6: Kalmar.. examination.. opponentskap.. bildlärarutbildningens allra sista dag.. någonsin..

Ons.. tors: packa.. ha ont i magen.. packa om allt.. mer ont i magen.. växla pengar.. lämna Pixie.. packa ur allt och bara lägga ner pyttelite saker.. lugna nerverna med en grogg.. packa om allt och packa ner för mycket.. undra om jag växlade nog med pengar.. mer grogg.. ingen mer ont i magen.. ingen mera packning.. träffa folk och säga hejsvejs på ett tag..

Fredag: packa på riktigt.. skräckblandad förtjusning.. äta pizza.. sakna Pixie.. sitta på balkongen och dricka hoegaarden.. kolla kamerabatterina så dem är fulladdade.. lägga mig men inte kunna somna förrän solen stiger upp..

Lördag 7/6: Faller!! In i stormens öga - avfärd til Shanghai..

Nu ska jag äta glass med fejk-Bailey's på..  och kolla på Batman begins.. mmmm.. glass och Mr Bale... yum.. ♥





Tags:
, , , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Händelserika veckor får man säga!

Hoppas det går bra med uppsatsen, men det lutar ju åt det:D

Poos

2008-05-23 @ 06:05:02

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback