Linslusen

Varm i ansiktet. Varit ute och gått - rakt rakt rakt - man kommer långt om man bara går dit näsan pekar. Det var skönt som fan. Och nästan ännu skönare var det att äta middagssoppan på balkongen och sen bara ställa ifrån mig tallriken och lägga mig till rätta i soffan som står där. Varm i ansiktet. Kanske till och med lite lätt brun. (Yeah right).

Ikväll blir det mera arbete på de jä%#la intervjufrågorna till c-uppsatsen. Fortfarande för mycket 'jag' i formuleringarna. Fjärde gången gillt förhoppningsvis. De måste vara bli klara innan helgen. Klara för sitt öde nästa vecka. Mitt kära Edinburgh - snart ses vi igen!

Dags att ränna ner till tvättstugan.

Känner mig nannig. Måste va all sol.

image101
Linslus eller vad? Haha..


Läs mer om
, , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Ja just det! Det är ju nästa vecka du sticker... Hade jag fan glömt!:)

2008-04-10 @ 17:15:48
Postat av: M!

Indeed nästa vecka.. 2 hela veckor i Britannien.. gött som fan! :))

Postat av: Sister

Det är riktigt roligt för dig. Härligt att träffa "familjen" igen, va?
Poxie är jättezööööt på bilden. Hon har en sån utstrålning den katten. Snart ska jag gosa med henne så gott det går, haha!

2008-04-10 @ 17:22:56

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback