Manchester nästa!

Nu ska jag krypa till kojs... varit galet trött hela dagen efter att en viss spattig katt väckte mig efter en natt med usel sömn... Nästa gång vi hörs sitter jag antingen på Skavsta flygplats (om jag hittar gratis wi-fi) eller också så befinner jag mig nån kilometer utanför Manchester hos min plast-broder Stooie...

...och här kommer en liten musikvideo speciellt tillägnad min kära systeryster som jag kommer att sakna såååååååååå... vassego:



okidoki... må gott allesammans... go natt! ♥


Läs mer om
, , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Jag kommer sakna dig mycket jag med!
Tack för låten... Om jag inte minns fel,så är den filmad på Hacienda :))

2008-04-16 @ 11:21:04

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback