Packa liten kappsäck

Packningen nästan helt avklarad. Bara laptopen som ska pregas ner. Ska inte checka in nått bagage utan har bara min lilla ryggsäck som nog är magisk. För den rymmer verkligen hur mycket som helst. På vägen hem från Japan förra året så vägde min 60liters backpack 23kg - och ryggsäcken som är typ en fjärdeldel till storleken låg på stadiga 14,5kg... och kom konstigt nog hur lätt som helst in under sätet framför mig på planet.. Magic I say! ;)

Har kollat med Telenor hur jag klarar mig billigast undan under tiden i Skottland. Från och med imorgon klockan 19.00 är alla samtal och mms portförbjudna. Sms gäller. Annars får jag en rejäl nota trots att jag inte kontaktat en kotte. Stör mig verkligen på det där.

What else... äh kan inte komma på något.. skulle kunna babbla på bara för att fördriva tid men jag ska försöka hitta nått vettigare att göra tills jag ska iväg med missen till mamman.

Vad gör ni en dag som denna??



image132
Jag & min backpack


Läs mer om
, , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Anonym

ah, vart ska du med sa mycket packning, Skottland? :)

2008-04-15 @ 22:31:43

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback