Packad!

Japp nu om bara en liten stund kommer min laptop ligga nerpackad i sitt hölje och får inte se ljusan dag förrän jag sitter och ugglar på Skavsta flyplats hela Valborgsnatten. Min vistelse i Edinburgh närmar sig sitt slut och det är med stor sorg jag lämnar min älskade stad bakom mig. Men inte i hel förtvivlan. För om bara lite mindre än 3 månader ska jag hit igen ju. Och då ska jag stanna i en hel månad! Tjoflöjt!

Ikväll blir det avsked på Ecco Vino med Norrie, Layla, Peter, Ewen och förhoppningsvis tokgalna Jess. Har haft en helt underbar semester här men jag ser fram emot att träffa alla i Malmö igen. Tills dess... må väl.. stor kram till alla! ♥

image190
©M.P - Jag & Dot på 'A Taste of Havana' @ the Caves


Läs mer om
, , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback