Rastlös reslust

Slappar. Skönt att bara sitta i soffan och göra ingenting i väntan på att onsdagen ska komma. Jag och roomie glor på Starship Troopers - en väldigt b:ig film men lätt roande. Nu börjar jag dock bli riktigt rastlös. Fick äntligen tummen upp på mina intervjufrågor till c-uppsatsen. Whoop-dee-doo! Ska översätta dem när jag sitter på tåget till Nyköping i övermorgon. För tillfället pallar jag inte ens ägna dem en tanke. Än mindre ägna dem en blick.

Pixiekatten ska till mamma imorgon. Vet att hon kommer ha det supergottigt och bli bortskämd till tusen. Ändå jobbigt. Man saknar lätt det lilla livet. Innan hon ens är borta, haha...

Har förberett min laptop för 4 timmars tågresa och ca 4 timmars väntan på Skavsta flygplats. Alla episoder av Skins säsong 2... bra musik (bl a The Gutter Twins, IAMX och mgmt)...  och så har jag litteratur till c-uppsatsen som jag lånat som e-böcker på biblioteket... Matsäcken är planerad och inhandlad... arabiskt grovt tunnbröd med mozarella och grillad paprika.. pannkakor med solroskärnor och kesella vanilj.. en flaska grönt té.. kaffet köper jag ombord.

Packar gör jag imorgonbitti innan jag åker till mamma. För efter jag varit där så ska jag hem till syrran och lämna 5 st magneter som jag köpt på
Peter'sComics och säga hejsvejs på ett tag... Ska även hinna med snabbt kramkalas hemma hos Emma & Liza... så jag har att göra...

Ska se slutet av filmen. God kväll ♥

image129
Pic Source: www.bumpershine.com/wp-images/posts/skins_cast

Skins - nån mer än jag som diggar detta härliga gäng???


Läs mer om , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback