Sunday Perfection

Klockan 9.03 - blev väckt av en styck katt-tass som kraffsade håret ur ansiktet på mig.

Klockan 9.08 - masade mig upp därför att hungern sög i min mage och säkert i misens lilla mage också.

Klockan 9.31 - stod i kön på dyra hemska Konsum som tar 3.20 för sina nybakta bullar men vad gör man inte en söndagsmorgon när man bara inte orkar gå längre för att man lider av a bad case of morning-uglyness..

Klockan 9.54 - satte mig ner vid bordet med nykokt kaffe.. ost- och majsbullar med ost och kaviar på.. dammsugarkatten suger i sig sin nyinköpta Mjau med oxkött så snabbt hon bara kan för att kunna tigga ostmacka av mig..

Och om en stund är det marknad på Café Barbro..

Senare väntar mera Ghibli-maraton.. vilken härlig söndag! :))

image89
Studio Ghibli: Mononoke-hime
Pic source:
http://img112.imageshack.us/img112/1220/mononokewall01smalllf6.jpg



Läs mer om
, , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: sjuksyrran

Hoppas du haft det bra på marknaden, hittat ngt? Jag har också funderat på den akrylen, så trist att det tar sådan tid för olja att torka...Vad målar du allra helst?

Ha en fin söndag!

Postat av: Sister

Din misse är så gullig när hon gör så, krafsar bort ditt hår från ansiktet, så att hon kan se dig bättre. Hihi!

2008-04-06 @ 20:53:45

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback