Aldrig mer arena (QOTSA i Köpenhamn)

Nope nope nope.. härmed ska alla spelningar ses i litet format.  Debaser eller Vega eller t o m värt turen till England för att se ett bra band. Queens of the stone age igår hade säkert varit en fantastisk konsert om man hört sången åtminstone lite. Det var ju rätt bra ös och publiken var redo att vråla med.. men det kändes aningen fånigt att höra sin egen röst mer än Herr Hommes.

Allt som allt var det en bra kväll. Innan spelningen satt vi på en liten pub över gatan från Hovedbanegården och sörplade billig öl. Inne på KB Hallen bjöds jag på en styck shot av givmilda Herr Nojjens och det var allt jag behövde för att komma i topp. Männen i sällskapet tillhörde ju den långa skaran allihop så de stod lite längre bak medan jag armbågade mig nästan längst fram.. Kanske inte fick höra så mycket sång men jag fick ju se desto mer .. yum! Detta hade dock ett pris. Någon gång under spelningen dog kamerabatteriet på Quidys kamera och linsen vägrade åka in. I tron om att den låg skyddad i min väska så lade jag ner kameran. Men bufflande och knuffande pajjade zoomen och nu går kameran inte att använda. Shit va rutten jag känner mig även om det inte var meningen eller mitt fel på sätt och vis.

image57
QOTSA på KB Hallen i Köpenhamn igår - innan kameran dog.

Nu ska jag se till att jobba klart med min Sherman projekt och sen ska jag posta lite saker för Tradera. Imorgon ska jag ta tåget till Kalmar kl 06.00 - hjälp! Knappt lönt att gå och lägga sig.

Känner sushi-nerven sakta göra sig hörd. Det blir nog dagens middag.

Läs mer om
, , , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Synd att det inte var bra! Men men... Du fick titta på lite hmm...ögongodis (inte för mig) i alla fall.

Din stackare, att du ska upp så tidigt! Tur att det inte är så ofta.
Love you

2008-02-25 @ 20:37:34

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback