Bedhead (en liten bilddagbok)

Ska alldeles strax gå och lägga huvudet på kudden och försöka sova så jag kommer upp imorgon kring halv fem (suck!!). Men jag har iallafall bearbetat klart fotona till morgondagens projekt. Ska egentligen lämna in skriftligt tre sidor också men det fixar jag sen och mailar till min lärare. Just nu vill jag bara nanna och jag satt på tok för länge med fotona.. shit happens.. Här är iallafall det färdiga resultatet:

image58
Min favvis blev vandrarbilden med vår tids "wicked witch of the west" - McDonlad's.

Gick på stan idag med Toadie och upptäckte att min mobil tar panoramabilder. Kul att leka med. Var tvungen att testa ju och så här fint var det när vi satt och åt sushi nära Caroli (tack Emma för bra tips!!):

image59
Miso-skål!!

Fick återigen ett minus på Tradera av en tomte som 'åkt på semester' och inte hört av sig ang mobilen han köpt på ca 3 veckor. Tröttnade och satte minus på honom eftersom jag mailat och sms:at. 5minuter senare får jag minus tillbaka och han påstår att han NYSS kom hem från semestern.. Jaja säkerligen.. att folk inte tröttnat på det svepskälet ännu!! Iallafall, vill någon ha en Sony Ericsson P990i -
vassego och bjud! :)

image60
Smygreklam - yeah yeah yeah!

Nu ska jag nanna gott!
Sov sött!



Läs mer om , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

God morgon!
Man får sig ett gott skratt när man tittar på dina foton... Du är en outstanding skådis, hahahahahahaha! Puss

2008-02-26 @ 08:31:40
Postat av: Pixiekatten

Om dem är roliga att kolla på så ska du bara veta hur kul det var att stå framför kameran - och bakom! ;)

2008-02-26 @ 11:55:10

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback