En gratis kram (innan kommersiellitetens stora dag)

Imorgon är det då dags men hur skriver man om Alla hjärtans dag och dess kommersiella karusell utan att låta cynisk? Vet inte ens om det är möjligt. Risken är ju överhängande att så fort jag börjar snacka om hur denna dag spridits vår väg från kommersiallismens vagga, the land of "dreams and possibilities" - USA, då börjar många himla med ögonen och sucka att det där gnället beror bara på att jag är singel och bitter. Så jag tänker inte gå den vägen. Istället vill jag dagen innan denna kärlekens dag, som man märkligt nog firar endast en dag om året istället för var dag, dela med mig av detta underbara YouTube-klipp. Denna lilla film går ut till alla jag känner och alla jag inte känner. En gratis kram och ett leende på läpparna lagom till lunch!





Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , , ,



Pixiekatten lives and breathes in Malmö

Kommentarer/Comments
Postat av: En förkyld o sängliggande Sister

En stooooor kram tillbaka!

2008-02-13 @ 15:15:19

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback