Farlig lekkamrat (System Reboot in Progress)

Ännu en kväll som man bara skulle ut och ta en öl. Ska jag till Köpenhamn ikväll på Virtual Tourist partaj. Och ville ju verkligen va på G för det. Man vet ju aldrig hur dem där mötena slutar. Sist ragglade dem in på hostellet när det var dags att checka ut.. Men som sagt, det blev lite mer än planerat. Och det blir det ju alltid när man festar med Mr N. Han är en farlig kamrat den där filuren när man försöker hålla sig lite på mattan och inte dricka för mycket. Vi hann ju inte mer än in på Ölcaféet och så stod det 7st shots på bordet som han återigen bjöd på. Jag är dock glad att jag valde en 3:a Hot Shot (mmmmmmm!!!) och inte en 6:a sambuca (tvi!!!) som dem andra. Himlans fint av honom men det är ju alltid dem som slår undan benen på mig.

Nu sitter jag här och försöker återstarta systemet för en ny natt på stan. Ibumetin tabletter x 2, se Sister jag lyssnar på dina råd, inga alvedon denna gången! ;). Sen en iskaffe med honung(kan bara inte dricka nått varmt när jag är bakis), 2 glas vatten, ett glas Coca och tre rostade mackor med kaviar. En dusch på det and I will be back in business!

Stooie har messat 2ggr redan och uppdaterat mig på flygsituationen, förseningar som vanligt och kanske lite tur i oturen så att jag hinner repa mig rejält. Och med dem orden får jag önska eder alla en trevlig helg. Dags för mig att sätta på lite Groove Armada och göra mig iordning för en helg i Köpenhamn.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Vem vet... Det kanske kommer ett sms att jag är på väg, haha! Är lite sugen.

2008-02-09 @ 17:02:02

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback