Hit by a bus

Vilken jäkla vecka.. först sugigt ljud på QOTSA (även om kvällen i sig va jäkligt kul).. sen en tur till Kalmar där läraren gått och blivit sjuk och lektionen va inställd så jag fick sitta där och ruva innan mitt tåg gick klockan frös ihjäl.. väl på tåget får jag världens frossa och när jag kom hem kändes det som om jag blivit påkörd av en buss.. gick och lade mig kl 21 och sov i 13timmar tills klockan 11 idag.. fortfarande mörbultad och med rinnig näsa.. då anlände ett paket - Ifolor fotobok yay! - ända tills jag såg den.. de måste haft problem med maskineriet för bilderna va sjukt dåliga.. brukar vara ok men denna gången åker den raka vägen tillbaka.. betalar fan inte 400spänn för de där möget.. SUCK!!! Till på köpet öser det ute och jag som vill kravla till svindyra Konsum för att handla frukt så jag kan kurera mig med lite c-vitamin..

Dock! Skrev ut bilderna till projektet som egentligen skulle redovisats igår i A3-format.. och dem blev asbra i stort format! Nått positivt! Och så borde jag gå och hämta paket som kommit från typ Ellos - köpte högar med 5pack underkläder för endast 39kr styck.. kap!! Och så borde jag gå till Synoptik och hämta mina linser.. och så borde jag posta Tradera-saker.. alla dessa borden.. ska ignorera dem helt idag. Det får man när man har blivit påkörd av en buss - a k a drabbats av influensan!

image62
Bildhuset i Kalmar - i regnet efter alla gått hem och man sitter
ensam kvar och väntar på att klockan ska bli dags för tåg-avgång...

image63
Man kan roa sig med att ta foton på Kalmar Central - tjofräs...


Läs mer om
, , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Vilken jäkla dag! Kunde dom inte ringt dig från skolan, så du sluppit åka upp?!!
Ringde dig nyss, men du sover väl.
Krya på dig!
Puss

2008-02-27 @ 18:15:21

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback