Less IS More

Lite speedwriting innan jag kryper till kojs. Hade en helt underbar kväll med Emma. Vi möttes upp på Ölis runt 22-tiden och varvade två öl var med en massa vatten och härligt prat. När Ölcaféet stängde gick vi till Retro och delade (!!) på en öl. Det var så fint att bara sitta och vara och titta på folk och prata nästan helt nyktra, bara lite lull i hjärnbalken. Less is definately more! Hade en mycket bättre kväll än många andra hittills. Ingen utgångspanik utan bara trevligt umgänge. Det är så det ska vara! Bara för att man har en vitare period innebär inte det att man måste sitta hemma och uggla upptäckte jag ikväll. Man kan gå ut och vara sig själv - så enkelt är de!

Om ca 12h tar vi tåget till Köpenhamn för att se Queens of the Stone Age. Fest på hög nivå.

Jag är lycklig!

God Natt!




Läs mer om
, , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

God morgon!
Du o jag får oxå ta o gå ut en kväll med minimal promille i kroppen... Jag är redo :)

2008-02-24 @ 08:59:34
Postat av: emma

i founded you! och couldn't agree more! en väldigt fin kväll! puss


Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback