Pix for my sweets ;)

Ett litet fotoinlägg (främst menat för min kära systeryster och vänner, så detta är inte ett tramsinlägg med s k ego-pics.. därav heller inte några etiketter). Lite åsikter tack nu när jag åter igen gått igång själv med saxen och hackat ner håret till tusen olika längder.. samt färgat svart för 'ovanlighetens' skull - även om det blev en väldigt blå nyans av svart..

image16
Före och efter...



And as a treat: de gulligaste bilderna jag tagit på lilla Pixsssssie - nånsin. What a little star.
Hon älskar fan kameran!

image17

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Din lögnhals, du har varit hos frisören;D Jäklar, vad snyggt! Du behöver min hjälp no more. Assnyggt!
Och Poxie vill man bara kyssa... Så gooooolig:D

2008-02-05 @ 16:25:51
Postat av: liza

ja min gud vad det ska förtäras mat utomhus så fort det slutar låtsas vara vinter. och håret är ju skitfint, grymt bra gjort. puss.

Postat av: Pixiekatten

Tackar!! :)) Utöver penna och pensel så har saxen blivit en god vän.. heheh ;)

2008-02-08 @ 13:22:35
Postat av: shadowstar

jätte snygg frissa hade varit kul att se den från fler vinklar

2008-02-12 @ 00:22:12
Postat av: Pixiekatten

Tack! :) Har lite svårt med det här att posta ego-bilder av mig själv men jag kanske kan göra ett litet undantag för dig ;)

2008-02-12 @ 11:29:27

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback