Steal this headline

Schabblade bort min tvättid igår så jag ska ner om en stund... kul fredagssyssla... not. Hade iallafall en finfin frulle på Simrishamnsgatan 3 med Liza. Gillar deras frukostbuffé. Och 50 spänn - som hittat. På hemvägen gick jag förbi Bikbok men dockan hade fått kläder på sig och brallorna va uppdragna och satt på plats, kanske var det inte nått massivt statement av affären som jag först trodde. Kul iallafall att gårdagens inlägg lockade åtminstone en person till diskussion - det är en början. Me like actions and reactions. Människor som tänker och tycker till, som har en åsikt. Bättre det än apati.

Har gått i en drömlik dimma hela förmiddagen. Tror det beror på att jag lyssnade på Kings of Leons nya cd hela kvällen igår. Snacka om att någon har etsat sig fast i skallen på mig. Men varför måste vi båda vara så jäkla kryptiska hela tiden? Kanske för att det är ett gissel att hålla kontakten för att vi setts några gånger och tycker något om varann men egentligen inte känner varann alls. Rädsla för att vi kanske byggt upp en drömbild - endast baserad på vad vi sett och på vad våra vänner berättar för oss om den andre. Helt sjuk situation. Ska jag åka till Eddan och se vad tusan som pågår och kanske få ett avståndsföhållande på halsen.. eller ska jag ignorera det och försöka stryka det hela ur mitt medvetande?

Tvättid om 10min.. ska ringa Sister.. ingen mjölk till kaffet.. solen skiner.. Pixie tigger oavbrutet.. min mage kurrar också när jag tänker efter.. har kommit på en go idé till min postmodernistiska konstuppgift.. dockor i all ära.. idéer som poppade upp efter den lilla Bikbok historien.. yup, jag vill också leka med dockor - se saker händer alltid av en anledning. ;) Tjohoo...

Time to go.





Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback