12h till Check-In

For entry in English, pls scroll down!

Detta blir en mini-inlägg. Håller på att packa mitt handbagage och sen ska jag fixa mig lite kvällsmat, kolla på nått avsnitt av Eureka och sen sova för att kunna va någorlunda pigg när jag kravlar till Malmö Central klockan 06.10 imorgon. Pratade med Maria och hon liksom jag själv lider av brutalt illamående. Så var det med det. Om ca 14timmar sitter jag på flyget på väg till Shanghai och har påbörjat en månads backpacking. För ett tag sen var det månader tills vi skulle åka - plötsligt förvandlades dem till ett halvt dygn tills dagen D. Tokigt vad tiden går.

Puss och kram till alla jag känner (och inte känner, haha).. nästa gång vi hörs så rapporterar jag på plats i Kina! ♥

A mini entry before I make myself some supper, get comfy on the sofa for a couple of episodes of Eureka and then off to bed to try to catch some sleep before d-day. At 10am tomorrow we're boarding our flight from Copenhagen to Amsterdam and then from there to Shanghai and a month of backpacking and craziness.. My brain is fried and I really can't think of that much to say!

Hugs and kisses to all - next time you hear from me I'll be reporting from China. Whoopdeedooo! ♥



Ett sista tack till mamma för att du passar min söta Pixiekatt! /
A last thanks to mum for looking after my adorable Pixiecat!



Tags:
, , , , , , ,

Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Hejdå älskade syster!

Hoppas det blir en resa med massa upplevelser och tokiga möten.

Ta det lugnt och följ magkänslan.

Älskar dig.



2008-06-06 @ 22:01:25
Postat av: Mamma

Trevlig resa och ta väl hand om dig.

Varma hälsningar till din restjejkompis.

Kom hem med många spännande upplevelser.

2008-06-07 @ 08:40:47
Postat av: horsoon

I especially love the white paws!

A month backpacking in China? Whoa, that's COOL! Enjoy!!

Postat av: horsoon

Thought I left a note here earlier? Never mind, I'll say this again: backpack in China for a month? WHOA!!!



Like the white paws of Pixiecat!

2008-06-10 @ 18:18:14
URL: http://horsoonsphotography.blogspot.com/
Postat av: Sister

Uppdatera uppdatera UPPDATERA!

2008-06-11 @ 14:12:57

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback