Lörda' Schmörda'

Borde sitta här i tristess-koma. En aning depressivitet borde också göra sig påmind. Men inte idag. Det är fullt ok att sitta hemma och vägra va social fastän det är lördag. För jag måste spara till Sleepyville 2.. till Skottland. Och till Kina såklart. Jag prioriterar att ha tråkigt nu för att kunna roa mig satan i gatan senare. Men en annan orsak till detta myshumör är att jag pratade med Peter igår i telefon i ca 90 minuter.. jag skrattade mycket.. så att jag nästan kiknade. Insåg varför vi var ett så jävla bra par en gång i tiden.. för att vi är lika bänga bägge två. Han håller också på fortfarande med sina roliga röster och tosiga dialekter.. eller också så är det något vi frambringar hos varann.. hur som helst så ska vi ses imorgon och det ska bli fint. Igår under samtalet så tog hans pappa luren en sväng och vi bytade några ord. Skrattade mycket då med. Hans päron är fina människor. Ja ibland är det verkligen synd att det går som det går.. fast man får se det från andra hållet... Jag förlorade en pojkvän men vann en bror.

Idag mailade jag Layla om jobb på MB i sommar. Peter har redan erbjudit extrarummet i sin lägenhet. Jag kan redan se sommaren framför mig.. Blir det inte MB så blir det kanske Caves eller Ecco Vino.. nånstans får jag napp I am sure.. Bo i Marchmont och hänga i Spiegel Tent.. Lata mig i Princes Garden om solen skiner.. Käka nachos på The Last Drop.. Dricka cocktails på Dragon Fly.. Bestiga Arthur's Seat om orken finns..

Har fått erbjudande om att pryda trappuppgångarna i mitt gamla hus med mina målningar.. har inte ens frågat om betalningen.. för vad väljer jag, spendera sommaren i Nybro eller Edinburgh.. haha.. easy peasy..

Nu ska jag inhandla GB Sandwich..

image83
Fann detta fotot i gömmorna.. Brass Monkey.. vilket ställe!! :o)


Läs mer om
, , , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback