Respons

En eloge till min lärare. Jag behöver inte oroa mig tydligen utan flexibilitet är a och o för dem. Jag får lämna in något skriftlig på vetenskapsteorikursen. Antar att jag måste lära mig att inte hetsa upp mig så. Oh well.. vad ska man göra när nerverna allt som oftast sitter utanpå kroppen...

Pixie och Fisidor busar! Jippi. Kanske har min misse fått sin första kattkompis i sitt liv. Tjoho.

image72



Kommentarer/Comments
Postat av: Sister

Bra att det ordnar sig! Men jag tycker nog att du inte brukar hetsa upp dig. Du brukar ta det kallt:)

Kul att Helan och Halvan äntligen leker!

2008-03-11 @ 12:30:55
Postat av: Sister

Så ja... Då har man klippt håret igen. Det blev rätt bra, men "meslängd"... Hmmm, kanske en snygg färg kunde liva upp det? Färgförslag?

2008-03-11 @ 15:41:48

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback