Buddha käkar haggis no more!

Så var det dags för ett nytt namnbyte. Efter att noga känt efter så kände jag att namnet på min blogg inte var jag. Det störde mig var gång jag publicerade ett inlägg. Plus att jag via Tuesday & Thursday Challenge och Wordless fått en dek utrikiska besökare så ville jag ha ett mer lättillgängligt namn. Så idag är dagen då bytet sker - sista gången jag lovar. :)

Nu ska jag hasa mig till kojs och läsa ut den sista boken som är referenslitteratur till min c-uppsats. Är peppad som fan nu efter att fått VG på ännu en delkurs denna terminen. Sätter jag VG på uppsatsen så går jag ut Bildpedagogik med flaggan på topp - 12 VG av 12 möjliga - full pott! Oh yeah! :D

Pixiekatten var minsann en popis misse idag på Wordless. Kul. Här är hon igen - såklart relaxandes i sängen.
Sweet dreams!


©M.P


Tags:
, , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback