Fint med smutsiga fötter

Våren är definitivt här. Aningen förklädd till sommarvärme. Spenderade dagen i Folkets Park. Tillsammans med Maria och en take-away latte. Har fått bruna axlar och smutsiga fötter. Har återinvigt mina flip flops. Dags att vänja huden mellan tårna redan nu för att slippa svidande blåsor i Kina. Jag och Maria gick senare hem till mig och tittade på bilder av våra hostels. Fan vad det ska bli gött med grillfester och matskolor. När vi kommer hem så kommer vi vara mästare i att laga kinesiska dumplings.. haha.. Jisses det börjar verkligen dra ihop sig nu. Nyss var det månader till vi skulle åka - nästan ett helt halvår. Men nu är det bara ca 30dar kvar. Fjärilar.. nejnejnej.. fladdermöss i magen!

Maria visade mig ett youtube klipp som fick mig att kikna av skratt. Ah dessa härliga japaner. Delar med mig av klippet nedan. Nu ska jag värma på lite naan-bröd. Magen min gnäller efter hummus och hemmagjord olivtapenade.. blev inget igår för jag var för mätt efter all cheesecake hos mamman. Så det blir min söndagskväll... mumsig mat och mer Lost för pengarna.

Björkpollenhalterna driver mig till vansinne... trött på att nysa.. trött på täppt näsa.. trött på kliande ögon..




Läs mer om
, , , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback