¡¡ OMG !!

För svenska - skrolla till rutan!

In an hour or so me is pickin' up
Gaby at Malmö Central Station - excitement overload!! It is the best feeling havin people over from some other country! Suddenly I start liking Malmö quite a bit which is a weird feeling since I'm usually kinda neutral about the city.. anyway.. got to get ready.. have a great weekend everyone whatever you might be up to! (If you up to something good or no-good pls tell me - love hearing what's goin on in other parts that isn't here which could be anywhere)! ♥

¡¡ omg !!
Om cirkus en timme så ska jag hämta Gaby på Malmö Central - så jädrans spänd och glad! Världens bästa känsla att ha någon på besök för plötsligt ser man Malmö ur en helt annan vinkel och jag börjar faktiskt tycka om den stad som jag annars är så blasé på. Jag kan inte sitta här och babbla en massa för jag måste göra mig iordning... Hoppas alla har en bra kväll och gör ni nått ball - let me know - alltid kul att höra vad världen hittar på! ♥


Och för att det är fredag och Gaby till ära så kommer här ett smakprov på en houseklubb i Edinburgh - Cabaret Voltaire.
Ganska bra låt också...




Tags: , , , , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback