Tankar (Delirio mind)

Sova. Men först ett par tankar som florerar i min skalle... bland annat hur fint det är med okomplicerade människor.. var ute och rastade Ushiris cykel idag och sen drack vi kaffe och gick och såg 'Hamster Wheel' utställningen på Malmö Konsthall.. vi umgick massor ett tag på gymnasietiden men det är väldigt länge sen.. fast det känns inte alls.. det är som om man haft stadig kontakt hela tiden alla dessa år.. och sånt diggar jag.. blir skitglad.. det var ett fint avbrott i uppsatsskrivandet..

Uppsatsen ja... den är, tro't eller ej, ganska långt kommen.. imorgonbitti kommer Resultatkapitlet bli klart.. Intro och är säker på att jag hinner med Bakgrunden också.. ska få lite hjälp med Problemavsnittet - tydligen var det ok men på tok för långt.. bättre det än kasst och för kort.. och grädden på pannkakan är ju att min gamla bildlärare från högstadiet svarade på min enkät.. jisses det var 14år sen jag gick ut.. Han va glad över att jag ska bli bildlärare.. så det var nostalgi att läsa hans svar.. det var så svårt att se hans Macintoshar framför sig.. men jag kan tänka mig att stereon fortfarande går varm där inne i bildsalen..  jag minns än hur nån påg i klassen satte på ett kassettband med Scotsh en dag.. tror jag köpte skivan samma vecka.. men den står hos mamma nu.. Scotch är inte riktigt min smak längre.. Fast när jag tänker på det så borde Mylo eller Deep Dish sampla dem.. det hade blivit en jäkligt bra housemix ..I'm sure..

Snart snart snart kommer Gaby. Vi mailar var dag. Über-excitement..

13 dagar tills bildprogrammet slutar på högskolan och jag har min kompetens att leka lärare i bildsalen.. sjukt..

17 dagar tills Kina.. hjälp..

Sova. Nu. God Natt! ♥

PS: Måste dela med mig... av Scotch alltså.. det är så sjukt roligt..






Tags:
, , , , , , ,

Kommentarer/Comments

Åsiktsfrihet här / Freedom of speech here:

Namn / Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt) / Email (not required):

URL - din Blogg / URL - your Blog:

Din Åsikt / Your Point of View:

Trackback